Kosta vad det kosta vill!

Visst kan det kännas lite misstänksamt att köpa nånting av mig. Funkar det verkligen? Jag kan intyga om att det verkligen funkar. Efter att jag använt denna manual så kom min tjej verkligen till sjunde himlen. Jag kan hålla ut väldigt länge efter dom övningar jag gjort.
Jag själv skulle kunna betala flera tusen eller ja i alla fall en tusenlapp för att få denna manual och instruktioner på att få en större snopp och bättre uthållighet i sängen. Vad är det värt att för alltid känns sig som en riktig "stud" och som en mästare i sängen och aldrig skämmas när man måste slänga av sig kläderna?  Jag själv tycker att det är ovärderligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0